Twee Zwartrijders aan de Gold Coast

13 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Vandaag gingen we met de tram en de bus een hele tocht langs de Gold Coast maken.
Dat is echt de moeite waard.je kan uitstappen waar je wild.te mooi om waar te zijn.
Wij twee zaten er heerlijk in en waren weer in een leuk plaatsje uitgestapt.na een uurtje gingen wij weer met de tram verder.ik zij tegen Cilie kom we hoeven de kaart er niet voor te houden.kost niks ziet toch niemand.Maar zo was het niet aan het einde van de tram was kontrole en een vrouw moest meteen de beurs trekken wij gelijk bij de volgende halte eruit.lol lol .maar we moeten wel zeggen dat was kantje boord .Dit doen we dus nooit meer.morgen vroeg om 9.30 komt mijn oom hier naar toe is een broer van mijn vader. Heel spannend is dat ik heb mijn oom 16 jaar niet meer gezien.dus dat is heel leuk hij is met het vliegtuig van Sidney uit naar Brisbane gekomen voor Cilie en mij te ontmoeten.heel spannend.
Nou zitten wij weer heerlijk op het balkon.genieten weer van onze heerlijke spannende dag .wij hebben weer heel veel gezien geweldig.
groetjes van cilie carla