Na16 jaar weerzien Oom Carla

14 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Het was een spannende dag vandaag.vanmorgen onze tijd om 9.30uur in Australia kwam ome Mart de broer van mijn vader ons opzoeken. Hij was. Helemaal met het vliegtuig vanuit Sidney gekomen voor Cilie en mij te zien . Zo iets is toch geweldig .Eerst hebben wij hier in het hotel koffie gedronken en daarna zijn wij gaan wandelen. Mijn oom wilde in een dag alles vertellen en horen over de laatste 16 jaar.lol hij vertelde geweldig. Het is een hele fitte man.het was net of ik een beetje mijn vader terug zag.want ze lijken wel erg veel op elkaar. Maar ja daar om waren het ook broers.hij en ik genoten van dit mooie. Weerzien .Hij vond Cilie gelijk helemaal bij mij passen.hij vertelde ons dat wij heel zuinig met elkaar moesten zijn.want zo.n vriendschap is geweldig voor het leven .We zijn wezen lunchen en we mochten niks betalen. Hij betaalde de drankjes het eten hij wilde wat doen.zijn dochter en kleindochter waren er ook bij en zijn achter achter kleinkind..het was zo gezellig.zo.n dag vliegt om we hebben het over van alles gehad.Over mijn ouders over mijn man Jan.ja dat krijg je .toen ik mijn oom 16 jaar geleden gezien heb leefde mijn vader en moeder en Jan nog.en nou niet meer.Dus dat was even moeilijk.maar een hele mooie dag.Maar aan alles komt een eind. Toen moesten wij afscheid nemen .ja en dat was natuurlijk moeilijk. Maar het was geweldig om hem weer te zien.
Dit was een mooie geslaagde dag
tot morgen groetjes Cilie Carla

1. Monique:
    14 oktober 2014
    Super mooi geschreven kan me voorstellen dat het weerzien moeilijk was maar onvergetenlijk ome mart lijkt inerdaad op opa fijn dat je de kans nog hebt gehad hem te ontmoeten leuke foto,s van een onvergetelijke dag dikke kus nieky xxx
  2. John:
    14 oktober 2014
    Wat weer een "superdag". Vooral voor jou, Carla, een dag om niet te vergeten. Weerzien, oude herinneringen. Daar hoort jammer genoeg ook weer een pijnlijk afscheid bij. En Cilie, als ik de foto zie van de kleine, die jij de fles geeft, dan denk ik, een perfecte oma. Lady's, have a nice time !
  3. Ikke:
    Hoi Koala Tweens
    Wat een geweldige dag hebben jullie weer gehad.Een dag om nooit te vergeten .Zeker met je oom Fijn om weer eens oude herrineringen op te halen Kan me wel voorstellen dat het ook erg emotioneel was.Maar jullie hebben elkaar wel na 16 jaar weer kunnen zien.En Cillie jij bent inderdaad een perfecte Oma .Het staat je prachtig een baby op de arm.
    Tweens tot morgen XXXXXXXXXXXXMuulkes
  4. Chayenna:
    14 oktober 2014
    hey oma heel mooi verhaal ik zie dat je het egt heel leuk hebt de weken zouden wel snel vliegen bij jullie maar bij mij gaat het heel langsaam zonder mijn lieve oma " oma ik hou heel van van jou ik mis je ook heel erg maar ik heb alles gelezen en zie dat je het ook heel leuk hebt dikke kus voor jullie allebij heel veel plezier nog jullie twee Xx chayenna
  5. Jozefien:
    15 oktober 2014
    heel mooi verhaal lieverd, en geweldig mooie foto's die je voor altijd bij je kan blijven dragen xxx
  6. 15 oktober 2014
    hallo cilie fijn dat jullie genieten mo9et ook en ook dat carla na al die jaren haar oom nog eens ziet ja het is ja niet naast de deur en jij cilie je hebt het nog niet verleerd met de kleine staat je goed ik kijk er naar uit als jullie terug zijn maar dat duurt nog even genieten jullie maar lekker ervan liefs en een dikke knuffel van jessy xxxxxxx