Onze Laatste trip in Australia Op de Brisbane River

26 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

En dan was het zover,ons laatste uitje.we vertrokken al in alle vroegte naar Brisbane.Greg en Maria hadden de tikkets al via internet gekocht.maar we gingen eerder omdat hun ons nog heel graag de Brisbane expo wilden laten kijken die in 1988 hier is geweest,daarna op de boot.een hele mooie tocht met drinken koffie gebak erbij heel gezellig.de tocht duurde anderhalf uur en heel mooi.daarna zijn we van de boot af over de markt gelopen,tevens terrasje gepakt.toen door naar de pub daar heerlijk bier gedronken wat gegeten ,toen door richting huis want de pool stond klaar voor te zwemmen.op de terug weg werd er heerlijk seafood gekocht en steaks voor op de barbecue . Heerlijke  drank Voka met tomatensap hadden wij nog nooit gehad maar smaakte heerlijk.kreeft scrampie,s oesters met spekjes gebakken heerlijk ,alleen Cilie ging over de nek hahahahahahahhahaha lol. Daarna de steaks super met champignons verse sla heerlijk.daarna een heerlijk chocolade ijs Dus wij kunnen er wel weer tegen.Nou zitten we op de internet ik met het verslag, de Nederlandse radio aan 35 graden airco aan anders houden we het niet vol.want we kunnen niet meer buiten zitten s,avonds , dan komen de muskieten.en daar hebben wij geen zin in.morgen is het de koffer inpakken .morgenavond via internet inchecken  de stoelnummers hebben we al dat had mijn zoon geregeld al vanuit Nederland toen wij nog daar waren heel makkelijk..morgen nog wat shoppen laatste dollars op maken want wij mogen geen Australia,s geld mee naar Nederland nemen. Dus maken wij die paar dollar maar even op die we nog hebben.lieve mensen allemaal tot morgen groetjes van de twee leukste aussies uit Nederland Cilie en Carla

1. Jose:
    26 oktober 2014
    Je hoeft de dollars niet op te maken , stort maar op mijn rekening in Australië , 677 89543 w2145 i 893421 , dank xx
  2. D.Thieme:
    26 oktober 2014
    Wat hebben we genoten van jullie verhalen en foto s. Nu nog even shoppen, koffers pakken en dan .........We wensen jullie een hele goede en voorspoedige terugreis en hopen jullie in goede gezondheid deze week terug te zien. Hartelijke groetjes van ons, Wil en Dick
  3. Anneleen woldinga:
    26 oktober 2014
    Ja dan zit het er bijna op. Het was aan jullie reisverslagen te lezen een super vakantie. Wens jullie een hele goede vlucht terug en ook fijn als jullie weer in nederland zijn. Gr
  4. Jose:
    27 oktober 2014
    En goed geslapen ? Hier mooi weer deze week , !,, hoe laat vertrekken jullie eigenlijk onze tijd en wanneer ben je dan weer in Holland , heel goede reis en doe de piloot de groeten van hubke en jos ,xx
  5. Joyce:
    27 oktober 2014
    Erg leuk om alle verhalen hier te lezen en de foto's te zien. Jullie hebben van begin tot eind genoten zo te zien!