Australian Sunday

12 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Vandaag onze eerste  Aboriginal gezien .Dat was voor Cilie een hele ervaring

Ze ging er dan ook heel erg leuk achter staan,ik ook natuurlijk ,wel even zoeken op de foto maar dat vinden jullie ons wel.We zijn heerlijk op deze zondag met de bus en de tram erop uit geweest van alles gekocht leuke hebben dingetjes.Ach ja moet kunnen.Vermoeit thuis gekomen ,we hebben lekker gegeten,Vandaag niet gezwommen want dat mocht niet vanwegen onze koala taatoo .we zitten nu languit op de bank en genieten van ons weintje en biertje.Wij zijn inmiddels al heel wat daagjes thuis weg,De tijd gaat voor ons twee heel erg snel.Maar dat komt natuurlijk omdat we het zo gezellig hebben.s.morgens slapen we iedere dag best wel lang uit ,heerlijk is dat .Dan gaan we ons zwembad in en bubbelen we in het hele warme bubbelbad.Vanaf volgende week dinsdag is dat afgelopen want dan gaat mijn nicht overal met ons heen zij weet tenslotte de weg .Dus heeft Maria  vakantie gepakt en rijd met ons naar de mooiste plekken .

Tot morgen  groetjes Cilie en Carla

1. Monique:
    12 oktober 2014
    weer super leuke foto,s fijn te zien dat jullie het zo goed hebben xxxx
  2. Ikke:
    12 oktober 2014
    Hallo koala tweens
    De foto's van jullie zijn weer erg mooi.En Cilie heerlijk bruin en sexy vind het een super leuke foto.
    En morgen reizen.Wacht op jullie nieuw avontuur
    Meiden liefs XXXXXXXXXXX
  3. Ikke:
    13 oktober 2014
    Lieve Koala tweens
    Ik vind het ontzettend spammemd wat julie allemaal ondernemen in het verre Aus.Met mij gaat het wel met horten en stoten.Van uit het natte kikkerland heel veel lieve gr Oook van Clair .XXXXXXXXXXXXXXXXXX