Afscheids Barbecue

25 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Vandaag zaterdag was het dan zo ver.afscheid nemen van de Fam.En dat ging met een geweldige Barbecue.super gezellig.
We waren met een flinke gezellige groep ook de kleintjes waren erbij.
lekker in het zwembad of spa die 42 graden was heerlijk.nou zitten we na een vermoeiende dag heerlijk aan onze internet om weer een blokje te schrijven en Cilie spelletjes te doen lol.
morgen staan we weer vroeg op want we gaan op tijd naar de Brisbane river.dat word onze laatste trip hier in Australia. Maandag koffers inpakken nog even naar het shopping center. En dinsdag vertrekken wij hier s.avonds 20.45 dat is Nederlandse tijd 12.45 s.middags en presies 24 uur er na landen wij om 12.45 op Schiphol.
We hebben nou maar een stop. Wij vliegen vanaf Brisbane 16 uur aan een stuk door tot Dubai.
daar hebben wij een stop van 3 uur en dan vliegen wij 6 uur door naar Schiphol Amsterdam.
En dan landen wij van de warmte van 34 graden dinsdag in de kou lol lol
zo lieve mensen nou ga ik wat foto.s er op zetten Cilie en ik wensen jullie een heerlijke klok wintertijd nacht
want die gaat bij jullie een uur terug.dan verschillen wij met jullie morgen 9 uur. Die wij verder zijn.
Allemaal een heel mooi weekend
Kusjes van de Aussies Cilie Carla

1. Ikke:
    25 oktober 2014
    Lieve Koala Tweens
    Vandaag hebben jullie het afscheidfeestje gehad en nog lekker in het zwembad en in de spa.Ander woord voor Whirpool?,en morgen nog een dag er tussen uit. Ik proef wel jullie heimweh naar huis en heimweh naar de kids, en naar dit kikkerland,Het weer zal wel tegen vallen als jullie landen op schiphol.Wens jullie een hele fijne winkeldag en tot morgen maar weer
    Gr van Ikke
  2. Jose:
    26 oktober 2014
    Lieve schatten , langzaam maar zeker ...... Mooi afscheidsfeestje gehad ? Als jullie terugkomen breng dan een gebakken krokodilletje mee , maar wel met veel curry!!! Hier alles oké, kregen de deuren niet open vanwege de giga sneeuwval . Ik denk dat jullie deze week niet kunnen landen , wellicht samen met 1 parachute ?? Dan haal ik jullie wel op met de kruiwagen . Verder alles oké hier , we hopen bij jullie ook , ondanks dat de gedachten langzaam maar zeker naar het vertrouwde Holland uitgaan, geniet nog maar mooi die laatste dagen, xx j en h