Terug naar Holland

28 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Vandaag gaan wij naar huis.na een geweldige vakantie in Australia .de koffers zijn gepakt .nog even een latta samen gaan drinken.daarna nog samen luchen .we rijden hier thuis bij maria om 17.00 uur Australise tijd weg naar het vliegveld.wij kunnen geen foto.s en niks meer schrijven als wij hier weg rijden.maria zal nog de de laatste foto.s op facebook zetten .wij bedanken iedereen die ons gevolgd heeft en danken julliie voor alle leuke berichtjes die wij hier in Australia van jullie allemaal kregen. Greg en Maria bedankt voor alles wat jullie voor ons gedaan hebben.Het was een hele mooie tijd 3 weken in een hotel en de laatste week bij Greg en Maria .Daag allemaal tot in Holland kusjes van de twee gekste hollandse Aussies.

1. Anneleen woldinga:
    28 oktober 2014
    Morgen aussies. Ik ben net wakker. Hier kwart op 5. Ik wens jullie een hele goede vlucht en ook fijn als jullie weer behouden thuis zijn. Jullie kunnen terugkijken op een geweldige vakantie in Australië. Doe voorzichtig en tot gauw. Groetjes.
  2. Ikke:
    28 oktober 2014
    Goeden morgen Tweens
    Jullie vakantie zit er weer op .Daar kunnen jullie nog heel lang op terug kijken en na genieten.De laatste foto.s van jullie zijn weer heel mooi.Cillie wilde ik nog even zeggen.Neem die baby niet stiekem mee. Wens jullie een goede vlucht en gezond weer thuis
    Gr van Ikkexxxxxx
  3. Cilie en Carla:
    2 november 2014
    Wij bedanken alle mensen die ons zo leuk gevolgd hebben.
    Wij hebben een reis gehad om nooit te vergeten.
    Het was in een woord geweldig.
    Dank jullie allemaal
    Lieve groetjes van Cilie en Carla de twee Limburgse Aussies
    Die nou weer heerlijk thuis in Limburg zijn xxx
  4. Ikke:
    3 november 2014
    Dank jullie wel.En nu niet blijven stilzitten Hahahaha