Diner with Greg Maria Cilie Carla

27 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Vanmorgen opgestaan en meteen het zwembad in lol lol lol.Wat een hitte en dat ging de hele dag door we hadden gewoon 42 graden,niet te geloven maar maakte niks uit lekker in de pool dat is zwembad in het Nederlands hahaha.Dus de hele dag bij het zwembad.zijn nog naar het shopping center geweest de laatste dollars uitgegeven,toen weer naar huis want de dochter van Maria lag in het ziekenhuis die belde en die kan ieder moment een baby krijgen.maar helaas vals alarm ze is weer thuis .Dan maar weer de pool in,of spa. Vannavond samen met Greg en Maria wezen uit eten.dadelijk alles nakijken of we alles in het koffer hebben.we wilden online inchekken maar dat lukte weer niet,was ook toen we van Holland naar Australia moesten inchekken.Dus dat doen we dan maar morgen op het vliegveld stoelnummers hebben we toch al.we gaan zo alles nakijken wat allemaal nog in het koffer moet .alvast welterusten allemaal tot morgen nog het laatste verslag ,dan vertrekken wij naar Holland groetjes van de mooiste leukste en liefste Hollandse aussies .

1. Jozefien:
    27 oktober 2014
    Jullie hebben een geweldige vakantie gehad, en hebben ons hier allemaal mee laten genieten.
    Ik wens jullie een fijne en rustige thuisreis, en tot gauw xxxxx
  2. 28 oktober 2014
    zo dus de vakantie was geslaagd jammer dat het vals alarm was met de baby zou mooi zijn geweest maar we hebben heerlijk genotenen van jullie verhalen en foto.s ik kijk erna uit dat je weer naar huis komt en voorzichtig doen tot gauw kusjes jessy