Surfers Paradise

8 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Vandaag  heerlijk uitgeslapen,maar dat moest ook wel want we hadden een heerlijke fles Moscato witte wein opgedronken.heerlijk.Na het opstaan onbijt gehad zijn wij tegen 17'00 uur met de bus die hier voor het hotel komt naar de markt gegaan een dorpje verder Surfers Paradise,daar kunnen we ook heen lopen maar de bus was makkelijker want we hebben daar heel erg veel gelopen. De markt gaat daar de hele nacht door maar als je er een keer overheen bent geweest heb je het wel gezien.Maar als je de andere kant op keek het Sufers winkel center dan weet je echt niet wat je ziet.Zo iets hebben wij nog nooit gezien, mooie winkels ongelooflijk veel.Daar gaan wij zeker nog heel vaak heen.Nou zijn we voldaan in ons hotel aangekomen .zitten heerlijk aan een lekker kop koffie.We hebben heerlijk gegeten vandaag ,veel gezien en veel gewandeld. maar dat doen we iedere dag wel . Morgen gaan we kijken welke dag dat we naar de Kangaroos en de koala,s gaan.Wij hebben er al 2 in het wild zien springen. Zeker willen we ook met een koala op de foto dat lijkt ons heel erg leuk om mee naar huis te nemen zo,n foto.We zitten nou heerlijk thuis in onze mooie kamer met de deur open kijkend op het mooie zwembad. Na te denken gaan we nog even lekker zwemmen of wat doen ,nou dat zien we dadelijk wel. de wein moet ook nog open worden gemaakt en dan is het ook leuk zwemmen . Nou dit was het voor vandaag ,morgen weer een nieuwe dag hier in Australia het Paradijs lieve groetjes van Cilie en Carla

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Monique:
    8 oktober 2014
    super leuke foto,s fijn dat jullie het zo leuk hebben op na de volgende dag dikke kus m
    nieky xxxx
  2. Ikke:
    8 oktober 2014
    En muschjes Had de wijn gesmaakt Denk dat jullie nu wel op een oor liggen Welterusten XXXXXXX
  3. John:
    8 oktober 2014
    Aan de foto's is duidelijk te zien en aan de verslagen is duidelijk te merken, dat jullie het ontzettend naar jullie zin hebben. Geniet lady's en breng straks heel veel "gespreksstof" mee naar huis. Knuffel en kus xxxxx
  4. Danny:
    8 oktober 2014
    Have fun golden girls lol
  5. Marian:
    9 oktober 2014
    Geweldig hoop dat de foto's met koala lukt kijk uit naar de foto's veel plezier en maak er een leuke dag van
  6. Jozefien:
    10 oktober 2014
    mooie foto's, kunnen wij ook een beetje meegenieten xxxx