Niks moet alles mag

9 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Vandaag Donderdag een week al allebij van huis.
Vandaag een dag van laten we maar eens een dagje rustig aan doen.We zijn begonnen met vanmorgen te gaan wandelen.ondat wij vanaf de volgende week er flink op uit gaan wilden we toch na deze week het rustig aan gaan doen.En hier in ons hotel en zwembad en bubbelbad is het hier goed vertoeven.
De zon komt hier om 4uur al op om 5 uur begind hier al iedereen te leven.ongelooflijk .winkels zijn 24 uur open.we hebben vandaag dus geluierd maar dat mag ook wel een keer in de week.Morgen gaan we er weer tegenaan. Maar zo.n dagje als vandaag was best heerlijk.Niks moet alles mag wie doet ons wat

1. John:
    9 oktober 2014
    Heerlijk toch, een lekkere relax-dag. Mag en moet kunnen. Ben benieuwd, wat jullie morgen van plan zijn.
  2. Jose:
    9 oktober 2014
    Nou genieten jullie er maar van . Voor ons even schakelen van 35 graden Naar 12 graden . Mooie foto's , zijn benieuwd naar weerzien ome Mart Hier inmiddels sneeuw , deuren gaan niet meer open ,via dak naar buiten en .... We hebben 100.000 euro gewonnen en zeggen niemand wat en niemand krijgt er iets van ! Heel veel plezier xc j en h
  3. Jose:
    11 oktober 2014
    Vanuit een regenachtige en echte herfstdag , open haard aan !, zie ik een beertje op je billen !!! Dat noem ik nu een echt aandenken. Voor de rest gaat het goed ? De rustdag voorbij en weer op pad ? En hoe gaat het links rijden . Wij vanavond uit eten , morgen rustige dag, kies zijn allemaal geweest dus effe niks. Ben benieuwd hoe het weerzien met ome Mart is, voor de rest ga ik ervanuit dat alles goed met jullie beiden gaat. Tinie heeft hier nog geslapen , was heel leuk . Maar ze komt morgen weer slapen . spannend sex met haar , veel plezier j en h