The Oceaan is beautifull

7 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Wat een mooie dag vandaag
Dit was onze eerste rustdag vanaf dat wij twee uit Nederland vertrokken zijn.we hebben heerlijk aan het strand de hele dag gelegen wat een strand en wat een zee.is wel wat anders dan Spanje of Turkije.Dit was super we hebben ons goed ingesmeerd.en een zonnepet gekocht voor ons gezicht.want je moet je zelf hier heel goed beschermen tegen de zon.
Vanmiddag toen de zon het hoogst was zijn we heerlijk wezen eten Cilie een half haantje en ik heerlijke gebakken vis.lekker fris te drinken erbij .Net allebij gedouchst nou lekker aan de koffie in ons mooi appartement hotel en vannavond gaan we hier heerlijk in spa pool en zwemmen heerlijk. Met een heerlijk drankje. Dat word weer genieten .we hebben het allebij heerljjk naar onze zin. Groetjes van Cilie en Carla

1. John:
    7 oktober 2014
    Aan de foto's van op het strand te zien lijkt het wel, alsof jullie daar alleen op de wereld zijn. Als je het huidige weer hier bekijkt, echt herfst, dan wordt je pas echt jaloers. Maar het zij jullie gegund, geniet lady's. Groetjes en x.
  2. Anneleen woldinga:
    7 oktober 2014
    Ja daar is het prachtig weer en hier regent het. Zelfs de katten willen niet naar buiten. Is dat jullie hotel op de achtergrond? En ja doe voorzichtig met de zon. Veel plezier verder jullie twee en ik wacht weer met spanning op het volgende verslag. Groetjes
  3. Cilie en Carla:
    Hallo Anneleen.
    Ja heerlijk hier in australia .
    en het strand hier is enorm groot .niet zo als in
    Spanje of turkije of Nedetland
    daarom heb je zo veel ruimte op zo.n strand
    En kan je hier walsen.maar dat had jij wel al begrepen
    Wij hebben het hier heel erg naat onze zin
    Nou lieverd tot schrijfs .dikke kus
    cilie en carla
  4. Ikke:
    Hoi Muschkes
    Het is jullie wel aan te zien dat jullie genieten van jullie vakantie .En al goed warm daar.Wat een strand . Heerlijk het rijk haast voor jullie alleen.Ik kijk elke dag uit naar jullie beichtjes en foto's. en maar genieten zo hoort het ook te zijn .Hoeveel graden is het er nu ?.
    Liefs en tot het volgende berichtje XXXXXXX
  5. D.Thieme:
    7 oktober 2014
    Lieve lady's. Wij hebben genoten van de schitterende foto's. Je jullie hebben het enorm naar jullie zin en genieten volop dat zien wij hier helemaal thuis. Heb nog veel plezier en blijf van deze buitengewone vakantie genieten. Wij wensen jullie alle goeds en pas goed op jezelf allebei. Lieve groeten van Dick en mij xxx
  6. Cilie en Carla:
    Lieve Liesbeth
    Hier is het 27graden in de schaduw heerlijk vertoeve.
    Het is zo mooi hier we kijken onze ogen uit.
    Het is heel gezellig met ons twee samen.we genieten echt.het s.avonds vallen we als een blok in slaap.
    Morgen weer een nieuwe dag .bedankt voor de leuke spontane berichtjes lieve groetjes van cilie en carla
  7. Cilie en Carla:
    Hallo wil en dick
    Ja jullie zien het heel goed we genieten met volle teugen.het gaat geweldig tussen ons twee en hebben het reuze naar onze zin.mooi appart hotel dadelijk in het donker met gezellig lampjes het bubbelbad en het zwembad in .morgen is weer een nieuwe dag en dan gaan we er weer op uit vandaag was rustdag haha
    Heel veel lieve groetjes van cilie en carla geef de buurman een dikke knuffel jij ook doeiii
  8. D.Thieme:
    8 oktober 2014
    Hallo lieve schatten, ik heb Dick geknuffeld van jullie; vond hij geweldig'.Hier alles gewoon. Zo zijn gangetje het weer kon wat beter zijn, maar lekker herfstweer. We moeten het er maar mee doen. We gaan straks naar de Duitse winkels en daarna zien we wel. Liefs van Dick en mij.