ausie resort ons hotel

6 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Hallo allemaaal.wij zijn in ons hotel gisteren aangekomen.hebben dan van vandaag internet .maar jullie willen niet weten wat voor internet zo slecht.dat is dan heel jammer .maar ik wil toch een blokje schrijven . Het hotel is gewoon geweldig.mooie kamer presies als op de website staat vermeld van ons de site. Vandaag zijn we naar De Mounties geweest prachtig weer .toen zijn we daar likeur gaan proefen nou dat was wat .dan begin je vanzelf te zingen.toen zijn we langs hele mooie winkeltjes geweest tussen de die grote hoge bergen.maar daar konden wij helemaal niks kopen.omdat het allemaal veel te duur was.niet te betalen.dus loop je er gewoon langs al doet het pijn aan je ogen.daarna zijn wij gaan eten frieten zo groot als een hele aardappel maar wel heel lekker. Heerlijk op het terras gezeten daarna naar de kaasmakerij geweest .dus de kaas is heerlijk.ook zijn we bij een snoepwinkel geweest daar werden de snoepjes en de schokolade met de hand gemaakt.toen naar de bierbrouwerij we hebben ons. Allebij een halve lieter bier lekker gedronken.alleen kennen de australiers geen schuim op het bier.maar hoe ze het drinken moeten .weten ze wel nou zitten we samen op onze hotel kamer en hebben lady.s ouwer alle bij op se intetnet zo ver als het gaat was het weer groetjes van ciliý en carla

1. John:
    6 oktober 2014
    Jammer, dat het met internet niet zo wil lukken als gehoopt. We doen het er maar mee. Aan het gezicht van Cilie te zien, lijkt dit "kleintje pils" nu niet bepaald te smaken. Drink hier wel mijn eigen pilsje. Tot schrijfs lady's !