bubbelen in het Aussie Resort

10 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Vandaag vrijdag wat gaat het allemaal vlug.
Wij zijn tegen 10.30 pas opgestaan heerlijk.
Maar we gaan ook pas laat naar bed.Je zit buiten het s.avonds met een temperatuur die de hele nacht 20 graden blijft.dus dat is dan heerlijk.
vandaag was het zwembad overdag aan de beurt.
Heerlijk vertoeven zwemmen bubbelen niks doen echt vakantie .na heerlijk gerelaxst te hebben zijn we langs het strand gaan wandelen en gaan uit eten.
nou heerlijk op ons balkon .kijkent naar ons mooi zwembad kaarsje op de tafel . wie doet je wat.wat kan het leven mooi zijn zo tevreden met alle kleine dingen.Cilie en ik genieten van alles
Het is hier super.
Welterusten xxxx Cilie en Carla

1. Bert:
    10 oktober 2014
    zijn jullie alleen op vakantie in australie
  2. Nicole:
    10 oktober 2014
    Hallo Cilie, wat een leuke verslagen en een mooie foto's. Jullie hebben het echt mooi daar. Nog wel zin om straks terug te komen? Hier wordt het echt herfst, dus geniet nog maar lekker van zon en vakantie. Lieve groet en knuf van mij.
  3. D.Thieme:
    10 oktober 2014
    Hey ladies, het is erg leuk om jullie te kunnen volgen. Hoe is het met het Engels spreken jullie het al little or is it difficult. Hier alles goed. We zien de mooie foto s en zien de vele mensen op alle b eelden, geintje. Geniet maar lekker verder, vlek en groeten van Dick en mij.
  4. John:
    11 oktober 2014
    Hoi lady's, heb vanmorgen reeds een reactie geschreven, maar bij het verzenden is iets mis gegaan. Later zag ik, dat mijn reactie niet geplaats was. Wat een kluns hè. Wilde jullie alleen maar complimenteren voor de leuke verslaglegging en de mooie foto's. Have fun. Hnuffel en X.