Heerlijk aan de zee

15 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Vandaag heerlijk aan de zee gelegen. Het was een hele mooi dag.Maar dat is iedere dag wel.
Na de zee zijn wij gaan zwemmen in ons zwembad en bubbelbad. Toen heerlijk gaan douchen.en naar de overkant van ons hotel gelopen .daar is een indiaans restaurant.en al van af dat wij hier zijn willen wij wel eens gaan kijken hoe dat smaakt
Nou het was heerlijk.Cilie zit nog op de wc al voor de vijfde keer hahahaha .Maar het was heerlijk.Ik denk en dat denkt Cilie ook. dat het voor haar te veel kruiden waren .lol lol.lol lol lol.Zo als met Cilie alles weer goed gaat dan gaan we weer naar de pub.daar is het iedere dag gezellig.We zijn al een beetje laat .ze zullen wel zeggen .who are the dutch girls.hahahah
Tot morgen gr Cilie en Carla

1. Jozefien:
    15 oktober 2014
    ik hoop dat Cilie zich weer wat beter voelt, zou jammer zijn om de hele dag op de pot te blijven zitten met al dat moois wat jullie zien en meemaken xxx
  2. Nicole:
    15 oktober 2014
    Kom op dames. blijf genieten en wordt zeker niet ziek Cilie.Hier gaat alles prima. John is zondag nog hier komen eten, was gezellig. Ben echt benieuwd naar je tatoe, ziet er mooi uit. Dikke knuf vanuit een mooi herfstachtig Nederland