Koala Tweens

11 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Vandaag zaterdag heel vroeg opgestaan voor onze begrippen.Want het was een grote dag voor ons twee. We gingen iet heel belangrijks doen.Samen een mooi aandenking van Australia .Iets wat voor altijd bij ons zal blijven. En dat zijn 2 hele lieve koala beertjes . Geworden Een tweelng Kwebbel en Bebbel. De een zit wat hoger als de ander.De een zit op de arm bij Carla. En de ander boven de Bil van Cilie.Ze hebben het goed naar hun zin.En vinden het leuk om voorgoed mee naar Holland te gaan.
Lieve groetjes en allemaal een heelijk weekend
van Cilie en Carla

1. Anneleen woldinga:
    11 oktober 2014
    Had ik al gedacht. Heb ik geschreven op WhatsApp. Leuk toch. En ciel waar jij hem hebt laten zetten heeft het beertje het altijd lekker warm...... gr
  2. Ikke:
    11 oktober 2014
    Muschkes Echt iets voor jullie .Dus vanaf vandaag zijn jullie de koala tweens .Dat klinkt ook nog eens leuk Geen muschkes meer maar vanaf vandaag de koala tweens.Wat is de volgende verrassing ??????? gr
  3. Monique:
    11 oktober 2014
    ahahhahahahahahha lig in een deuk gekenhuis
    xxxx
  4. Ikke:
    Ja Monique
    Die zijn harstikke leuk gek.
  5. Johan en Jose:
    12 oktober 2014
    Hallo Cilie,
    Zo te zien amuseren jullie je geweldig. Ik ben benieuwd of wij ook dat koala beertje te zien krijgenamen met hem in cafe Braam naar het voetbal gekeken. Was ezellig.

Groetjes Johan en Jose