good morning australia

5 oktober 2014 - Regents Park, Australië

Na een hele nacht allebij goed geslapen zijn wij twee heerlijk uitgerust .Greg en Maria hadden buiten de tafel al gedekt met een heerlijk ontbijt.Greg de man van Maria stond al aan de barbeque.en was eieren en spek tomaten en brood aan het bakken alles op de barbeque.heerlijk.vandaag gaan we dan naar het hotel tegen 14,00 uur vanmiddag worden wij twee er heen gebracht.gisteren avond hebben we heerlijk aan de wodka met jus gezeten .we waren zeker met zo.n 25 tot 30 volwassene en kinderen op de verjaardag .en omdat cilie en ik waren aangekomen allemaal bij elkaar. Erg druk wel gezellig. Nou dit was het even vanavond schrijven we hoe het was als we op ons vakantie adres aangekomen zijn groetjes Cilie En Carla

1. Jozefien:
    5 oktober 2014
    Super goed nieuws dat jullie zo verwend worden, en dat jullie lekker uitgerust zijn, groetjes uit Holland xxxx
  2. John:
    5 oktober 2014
    Fijn toch, dat alles zo vlekkeloos verloopt. Leuke foto's. Groetjes aan jullie allemaal uit een thans druilerig Kerkrade.
  3. Monique:
    5 oktober 2014
    Hier is het koud vandaag net herfs gisteren heerlijk weertje nou geniet ervan en we zien het wel op de cite xxx
  4. Ikke:
    5 oktober 2014
    Fijn dat jullie verwend worden en zo aan tafel kunnen aanschuiven.En vanaf morgen dus gaan rondreizen
    Heeel veel plezier Muschkes XXXXXXXXXXXX