Via miami naar Surfers paradise

17 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Ja Miami licht ook hier.
we zijn eerst weer met de bus en toen met de tram verder gegaan We hebben weer een heerlijke dag gehad.
we zijn vanmorgen begonnen met gebakken ei gebakken tomaten en gebakken uien. Cilie maakt altijd het ontbijt .Voor de eerste keer een
bui regen .maar daarna weer zon.
Wij gaan heel graag naar Surfers paradise daar valt zo ontzettend veel te zien en te beleven.en de pubs en terrassen zo gezellig.dus hub daar gingen wij weer.en dat licht allemaal aan de zee. Vandaag waren daar moterrijders aan het springen. Groot vuurwerk op het strand .Artiesten die overal al staan te zingen heel gezellig.gaan eten zijn we bij de italiaan.heerlijk lekker buiten zitten met dan heinekenbier erbij.
Daarna op de terugweg nog bij de pub naar binnen.
en nou weer op onze kamer.we hebben weer genoten van een onvergetelijke dag.
Groetjes van de Aussies Cilie en Carla

1. Anneleen woldinga:
    17 oktober 2014
    Jullie maken iedere dag weer wat leuks mee. Heel veel groetjes aan jullie beiden. Ik ga misschien vanavond kienen. Het weer is hier vandaag wat regenachtig. Doeiiiiiii
  2. Ikke:
    Tweens tweens tweens

Jullie gaat het wel goed daar he? Eten eten eten.Als ik die borden met eten zie ,dan krijg ik echt wel zin erin.Wat hadden jullie op het bord in het restaurant Waren dat pizza's Zo ja dan zit er echt wel veel op.En dan de pub.Die gaan jullie echt missen daar.Koal tweens tot morgen maar weer Grvan Ikke XXXXXXXX
  3. Danny:
    17 oktober 2014
    Leuk om te lezen ik neem aan dat jij gewoon de podiumbent opgegaan en ff een showtje hebt weg gegeven lol.

Have Fun

GOLDEN GIRLS
  4. Jose:
    17 oktober 2014
    Nou jullie genieten er echt van .mooie uitstapjes en niet in de gevangenis door het niet kopen van buskaartjes . Wij komen wel jullie op zoeken in het gevang . Hier alles oké. Danny en Bianca komen 2 nov , dan kunnen jullie wellicht ook ?? Monique en Richard hebben het druk met verbouwen . Zondag gaan we naar Ed en waarschijnlijk komt Monique daar ook , veel liefs j en h ps . Ed niet vertellen dat Monique dan ook naar Ed gaat , is verrassing
  5. D.Thieme:
    17 oktober 2014
    Hoi hoi wat een belevenissen helemaal te gek, genieten maar, zwartrijden heerlijk eten en drinken geweldig.Jullie hebben lol en zien de prachtigste dingen en wat geweldig dat jouw oom er was.Hier alles oke boven ook de buurvrouw is niet thuis en de andere op 9 ook niet. Have fun ladies en love en kisses van ons 2 bye, bye. O ja woensdag je orchideeen water gegeven. Wil en Dick'En we hebben een pak voor je opgehaald, groot en licht, misschien de koffer??? xxxx