Vandaag verdwaald

18 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Vandaag was het dan zo ver.wij waren voor de eerste keer verdwaald.wij gaan iedere dag overal met de bus naartoe.en de tram dat zijn onze. Vervoersmiddelen.geworden.maar vandaag ging het dan verkeerd.wij kwamen van miami terug en wilde terug naar het hotel.ik zeg tegen Cilie ik heb een winkel gezien die hebben uitverkoop laten we daar eens uitstappen.oke zegt Cilie.maar ik vond het natuurlijk niet.opeens zegt cile wij rijden al langs ons hotel.oeps foutje.lol.
ach ja kijken we wel stappen wel zo uit.
Maar we wisten helemaal niet meer waar we moesten uit stappen.ik zeg maak niet uit blijven gewoon zitten die bus moet toch ook een keer weer terug waar die vandaan komt ja dat dachten wij .maar het is een groter land als nederland.hahaha wij hadden een kaartje voor 10 min gekocht. Tot voor ons hotel.
maar inmiddels zijn we langs de hele gold coast gereden .3 uur erna waren wij eindelijk op onze plaats
we zijn maar ergens uitgestapt .gelijk maar heerlijk wezen eten dat hoord er iedere dag bij.
morgen gaan we naar een mooi vogelpark .want hier vliegen gewoon papagaaien rond.en daar moet van alles rondvliegen .ik ben daar al eens geweest .maar vind het heel leuk om er nog eens heen te gaan.
o ja we hebben weer zwart gereden weer per ongeluk.lol tot morgen groetjes Cilie Carla
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. 18 oktober 2014
    o god beginnen jullie al te verdwalen maar ja het hoort erbij jullie hebben in ieder geval een spannende reis geniet er maar van kusjes jessyxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  2. Jozefien:
    18 oktober 2014
    stelletje deugnieten, om alweer zwart te rijden, binnenkort moeten wij daar naar toe komen om jullie uit de gevangenis te halen hahahaha ;)
  3. Ikke:
    19 oktober 2014
    Goedemorgen Zwartrijders
    Jullie zijm me toch een stel.Dat moest er toch van komen dat jullie verdwaald raken.Is weer eens iets anders Maar jullie zijn toch weer op plaats van bestemmig geland,En vandaag dus vogelen ( kijken }in het vogelpark.Ben benieuwd wat jullie daar weer mee maken,Bij jullie kan niks normaal gaan.Maar wens jullie heel veel plezier bij het vogelen ,En tot morgen .Gr van Ikke XXXXXXXXXXXXX
  4. D.Thieme:
    19 oktober 2014
    goede avond (ver)dwaallichtjes, vandaag nog in het rechte spoor gebleven ? Niet verdwaald tussen de vogels ? Het is vandaag hier prachtig en warm weer evenals zaterdag. De komende dagen wordt het minder. Cilie, wat betreft het pakket gaan wij er ook vanuit, gezien het gewicht, dat het je koffer betreft. Geniet nog van jullie verblijf daar; hartelijke groetjes van ons, Wil en Dick