Nou gaan we beginnen met aftellen

22 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Bij ons zit de dag er al weer bijna op.het is hier avond.en we beginnen nou toch allebij een beetje naar huis toe te verlangen.En dat is ook gezond vinden Cilie en ik.Geweldige weken gehad en nou zijn we richting het einde van onze reis aan het gaan..
we hebben net weer heerlijk gegeten moet zeggen dat hebben wij hier iedere dag wel gedaan.Wij hebben ook heel veel leuke dingen als aandenking gekocht.
Heel erg leuk. Voor ons gaat het nou heel vlug we gaan nog naar twee leuke interresante uitstapjes.Naar de grootste australia zoo .en dan nog zondag naar Brisbane south bank on the brisdane river.Zaterdag avond hebben wij hier met iedereen een barbecue iedereen komt ons dan goedendag zeggen. Maandag koffer inpakken en dinsdag vliegen we weer naar huis.En woensdag middag landen wij twee in Amsterdam
Waar we ons allebij heel erg op verheugen hoe mooi fijn en goed en gezellig wij twee het hebben.4 weken is best heel lang.Maar de moeite waard.
Tot morgen allemaal
lieve groetjes van Cilie Carla

1. Anneleen woldinga:
    22 oktober 2014
    Dat kan ik me voorstellen. Maar jullie hebben nog bijna een week en doe nog vanalles wat jullie leuk vinden. Gr en tot gauw
  2. D.Thieme:
    22 oktober 2014
    hallo koalameiden, bedankt voor jullie ansichtkaart. Nog een paar dagen genieten en kom dan maar terug naar een stormachtig en regenachtig land. Het is nu 11 graden op het balkon, brrrrrrrr! Vandaag gaan wij de griepprik halen. Nog veel plezier en hartelijke groetjes van ons, Wil en Dick
  3. Ikke:
    Hoi Koala Tweens
    Kan me wel voor stellen dat jullie nu naar huis verlangen,Maar geniet nog maar even van jullie vakantie.Die kan jullie niemand meer afnemen kan.Hier is het echt herfst weer met veel buien wind en koud.En dan volgende week weer terug in ons kikkerlandje.Tweens geniet er nog maar even van .
    Liefs van Ikke xxxxxxxxxxxx
  4. Jose:
    23 oktober 2014
    Lieve schatten , de dagen vliegen zeker voor jullie voorbij .? Bedankt voor de mooie kaart . De foto's zijn prachtig , wat een beleving .natuurlijk niet zo mooi als in puiflijk , de wereldstad !, , maar wij genieten er van dat jullie genieten. Verder hier alles oké, hebben alleen 2 koala beertjes gebakken , heerlijk met asperges , tot gauw,xxxx j en h