30 tot en met 32 graden

23 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Warm warm en nog eens warm vandaag.en morgen nog warmer.morgen word het 32 graden.wij vertrekken hier om 7.30 al weg naar de crokodillen.
we zijn heel erg benieuwd.vandaag hebben wij heerlijk genoten in het zwembad. Wij zouden eigenlijk vandaag naar de crokodillen zijn geweest .maar de man van mijn nicht is onderwijzer op school en had geen vrij gekregen.dus nu wel en dan gaan we morgen.wat is het allemaal vlug gegaan.vandaag nog australiese kussens een boemerang model gekocht.en die hebben we in zo.n zak zitten en met de stofzuiger opzuigen dan zijn ze.nou zo plat als een dubbeltje.dus gewoon 2 dikke boemerang kussens gewoon in het koffer. Cilie het zelfde ook een boemerang kussen.heerlijk slapen goed voor je nek
zo lieve allemaal wij gaan naar bed toe we moeten er al om 6 uur uit.tot morgen heel veel lieve groetjes van de twee aussies Cilie en Carla

1. Monique:
    23 oktober 2014
    Ik zei tegen josh oma heefd iets waarje jaloers op wordt iets wat ik na 11 jaar heb weggegooit en een week ruzie met je gehad rara wat is dat hij zegd meteen kussen dat vergeet ik nooit ik zo die heefd oma nu weer hahaha hij wist het nog maarja heefd die ook heel lang gehad en jen die zei meteen ieta waar jullie ruzie over maakte vroeger ook meteen kussen hihihi niet normaal maar goed veel plezier morgen en tot snel love you xxx
  2. Ikke:
    23 oktober 2014
    Hoi Tweens
    De foto's zijn weer leuk die jullie geplaatst hebben.Vandaag dus de krokedillen opzoeken,Brrrr Pas maar op dat ze jullie niet opvreten,En dan die hitte. Niks voor mij.Hier is het 15 graden dus echt herfstweer.Geniet nog maar even en laat jullie goed verwennen,Tweens tot morgen Groetjes van Ikke x