Vertrek van uit Nederland Cilie Carla naar australia

2 oktober 2014 - Schiphol, Nederland

Daar gaan we dan we zitten in de auto richting Schiphol.Vanmorgen vroeg uit bed .alles nakijken of we niks vergeten hebben.Toen richting autobaan nog even bij monique mijn dochter langs even uitzwaaien Joshua en Chayenna waren er ook nog .staan klaar om naar school te gaan.lekker nog even knuffelen en huilen.Maar dat hoord erbij.nou zitten we in de file is al de twede.maar goed dat we op tijd zijn weggereden.we zitten nou op schiphol voor de slurf haha voor naar het vliegtuig in te stappen we zijn allebij wel nerveus spannend is het ik ga proberen foto.s er bij te zetten xxxxxxx

1. Jozefien:
    2 oktober 2014
    nog 5 minuutjes voor jullie opstijgen.....goede reissssss xxxxxx
  2. Irma:
    toppie leuk om jullie zo te volgen.
  3. Anneleen woldinga:
    2 oktober 2014
    Zo eindelijk is het dan zover. Mijn tweede poging om wat te schrijven. Probeer het even knuf jullie twee en see you in dubai.
  4. Danny:
    Haha have fun tere and watch out for the men overthere haha veel plezier
  5. 2 oktober 2014
    een goede reis knuffie
  6. Ikke:
    3 oktober 2014
    Hoi Muschkes
    Zie dat jullie later vertrokken zijn,Maar jullie zijn onderweg op avontuur .De eerste uurtjes zittern erop .En ik denk minder gespannen .XXXXXXXXXXXXXXXXXX