In Brisbane

20 oktober 2014 - Gold Coast, Australië

Vandaag zijn wij verhuist naar Brisbane,we hebben ons hotel verlaten en zijn naar de fam verhuisd.maria mijn nicht woont 80km van ons hotel,en wij gaan deze week overal naar toe met haar.En dan  moet haar dochter ook nog bevallen .misschien gaan wij dit nog meemaken zou wel heel erg leuk zijn.dus dan is het beter dat Maria niet de hele tijd ons hoeft te komen op halen.waar ik me heel erg op verheug is wel.Crocodile Hunter.hij is door een vis gedood. Zijn vrouw en dochter doen de schouw nou heel spannend.we gaan naar de krocodillen. De man van Maria Greg had heerlijk gekookt we hoefden dus niet uit te gaan eten.hij had heerlijke spagettie gemaakt heerlijk. Zo nou ga ik wat foto,s op de site zetten. Met Cilie en mij gaat het super geweldig.we hebben het heel goed naar onze zin,en genieten van alles. Heel veel groetjes van ons twee Aussies

1. Jose:
    20 oktober 2014
    Gisteren bij Ed geweest . Was leuk ,Monique was er ook . Was de heetste dag oktober sinds 100 jaar. Gerda had koalasoep gemaakt , heerlijk "" Raymond nu in Turkije en wij eenzaam en alleen hier ,, ! Veel liefs aan jullie beiden en familie daar , j en h
  2. Ikke:
    20 oktober 2014
    Goedemorgen Koala Tweens
    Verhuist naar je nicht Carla? Dan zullen jullie wel goed verwend worden. En overal naar toe gaan wat voor jullie vreemd is.Zou inderdaad leuk zijn als jullie de geboorte van haar kleinkind nog mee kunnen maken Spannend allemaal.
    Wens jullie nog een hele fijne tijd bij je Familie. Cillie en Carla
    Tot morgen Gr van Ikke XXXXXXXXX